زمان انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۳ -

فرماندار شهرستان نور:

مردم‌ با حضور پرشور در انتخابات دشمن را ناامید می‌کنند

فرماندار شهرستان نور گفت: مردم کشور به ویژه شهرستان نور با حضور گسترده خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، دشمنان کشور ناامید می‌کنند.

بیژن پولادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور» با تبریک عید سعید غدیر اظهار کرد: واقعه غدیر خم از بزرگترین اعیاد شیعیان است که این پیام اساسی‌ترین پیام رسول(ص) بود که با آگاهی از عظمت و ضرورت آن رسالت آسمانی خویش را به مسلمانان ابلاغ فرمود.

 

 

وی گفت: امروز با بیش از ۱۴۰۰ سال شیعیان در عالم گیتی دم از آزادی و آزادی‌خواهی می‌زنند و مکتب شیعه در سراسر جهان در حال گسترش است.

فرماندار شهرستان نور افزود: غدیر خم واقعه‌ای است که در آن مردم و بیعت آن‌ها با امام علی (ع) معنا و مفهوم عمیق پیدا می‌کند و از بعد سیاسی و فرهنگی حادثه‌ای عظیم در تاریخ بشریت است.

پولادی با اشاره به نزدیکی عید غدیر خم و انتخابات ریاست جمهوری بیان‌کرد: این فرصت مغتنمی برای نزدیک کردن این دو مفهوم با یکدیگر است و انقلاب اسلامی ایران با تأسی از مکتب امام حسین (ع) و علی (ع) از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز مراحل مختلفی در مسیر تحول را طی کرد که زمینه ساز راه رسیدن به تحول نوین اسلامی و حکومت حضرت است.

وی تأکیدکرد: مردم شریف ایران اسلامی به ویژه شهرستان نور با حضور گسترده خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، دشمنان کشور ناامید می‌کنند و نشان می‌دهند پیروان راستین علی (ع) هستند و با انتخاب اصلح، رئیس جمهوری را که در مسیر راه شهید جمهور و شهدای خدمت است انتخاب می‌کنند تا بتواند ماموریت اصلی نظام و انقلاب اسلامی برای زمینه‌سازی حکومت حضرت را اجرایی کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ تیر, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو